سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام کرد: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ این استان برای سیزدهمین روز متوالی صفر شد.

شیراز، ایران / در پی روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا، بستری بیماران مبتلا به این بیماری در بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) شیراز رو به افزایش است. عکس: ایکنا، احمدرضا مداح

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ این استان برای سیزدهمین روز متوالی صفر شد، گفت: آمار متوفیان کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۳۴۰ نفر است.

به گزارش جماران، علیرضا توقیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۶ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۷۴ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۷۲۳ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در این مدت سه بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۶۸۲ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۸۹ هزار و ۱۹۶ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.