بخشدار گیان شهرستان نهاوند گفت: بر اثر تیراندازی در یک نزاع دسته جمعی 6 نفر مجروح شدند.

بخشدار گیان شهرستان نهاوند گفت: ۶ نفر در یک نزاع دسته‌جمعی و استفاده از سلاح «وینچستر ساچمه‌زنی» در یکی از روستاهای تابع بخش گیان در این شهرستان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش جماران، هاشم جهانگیری افزود: ۲ طایفه در یک روستا از مدت‌ها پیش اختلاف‌هایی در زمینه دام و مرتع داشتند که این اختلاف‌ها موجب بروز نزاع دسته جمعی بین آنها و مجروح شدن چند تن شد.

وی توضیح داد: در روز درگیری، یکی از طرفین در حال عبور دادن گله گوسفندان از سطح آسفالت جاده بود که خودرویی قصد عبور از این مسیر را داشت که راننده وسیله نقلیه از مالک گوسفندان می‌خواهد احشام را به حاشیه جاده هدایت و راه را باز کند.

بخشدار گیان شهرستان نهاوند ادامه داد: تعلل چوپان در باز کردن مسیر منجر به درگیری بین راننده خودرو و او شده و راننده اقدام به ضرب و شتم مالک گوسفندان کرده و فرد مضروب موضوع را به فرزندان منتقل می‌کند.

جهانگیری بیان کرد: این اقدام موجب بروز نزاع دسته جمعی شده که یکی از فرزندان فرد مضروب از سلاح «وینچستر ساچمه‌زنی» استفاده کرد.

وی اظهار داشت: در جریان این نزاع دسته جمعی ۶ تن مجروح شدند که پنج نفر به بیمارستان علیمرادیان نهاوند و یک نفر هم به بیمارستان همدان منتقل شد و وضع جسمی همه مجروحان رو به بهبود گزارش شده است.

جهانگیری با بیان اینکه ۱۱ تن از طرفین درگیر بازداشت شدند گفت: بخشداری گیان درصدد ایجاد صلح و سازش بین طرفین درگیر است تا آنها بدون هیچگونه مشکلی در کنار یکدیگر زندگی کنند.​​

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.