معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تیراندازی سهوی با سلاح شکاری در جشن عروسی موجب مصدومیت 13 نفر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شادی نامتعارف تیراندازی سهوی به سمت میهمانان با سلاح شکاری در جشن عروسی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب حادثه آفرید و موجب مصدومیت ۱۳ نفر شد.

به گزارش جماران، سرهنگ محمود خلجی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: نیمه شب امروز (یکشنبه) گزارشی از یک مورد تیراندازی منجر به مصدومیت تعدادی از میهمانان یک جشن عروسی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که ‌تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یکی از میزبانان مجلس در اقدامی نادرست و برای یک شادی نامتعارف، چندتیر هوایی با یک اسلحه شکاری شلیک کرده و در شلیک آخر و به علت بی‌احتیاطی به سمت میهمانان تیراندازی می‌کند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بر اثر این بی‌احتیاطی ۱۳ نفر از افراد حاضر در این جشن به علت اصابت ساچمه‌های پخش شده در این تیراندازی از نواحی مختلف دچار مصدومیت شدند که برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شده‌اند و در این راستا پرونده‌ای برای بررسی دقیق موضوع تشکیل شده است.

سرهنگ خلجی اظهار داشت: سهل‌انگاری، غفلت و ضعف مهارت‌های لازم در حمل، نگهداری و استفاده صحیح از اسلحه گرم از موضوعاتی است که در بسیاری موارد باعث بروز حوادثی تلخ شده است. 

 وی عنوان کرد: رسوم نادرست و تیراندازی در برخی از مجالس عروسی و عزا در تعداد محدودی از شهرستان‌های استان انجام می‌شود که همه باید آگاه باشند که تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح‌های گرم جرم محسوب می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.