روح الله وجدی هویدا روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اقدام به همت شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و نیز کمک مالی کارکنان شهرداری همدان انجام شده اظهار داشت: این بسته ها در قالب بن خرید شامل کالاهای ضروری برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و قند و شکر است.

وی بیان کرد: ارزش ریالی هریک از بن ها ۲۵۰ هزار تومان است که در۲ مرحله بین نیازمندان محلات همدان تقسیم می‌شود.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: بخشی از این بن ها به روسای شورای اجتماعی محلات تحویل داده شد تا در اختیار نیازمندان واقعی قرار بگیرد.

وی افزود: کوی جولان، کوی کوثر، کوی خاتم، شهرک مدنی، منطقه آقاجانی بیگ و منوچهری مناطقی هستند که بن‌های خرید در اختیار روسای شورای اجتماعی محلات آنها قرار گرفته است.

وجدی هویدا یادآور شد: در چند روز گذشته خانواده‌های نیازمند این محلات که تاکنون کمکی دریافت نکرده‌اند توسط اعضای شورای اجتماعی شناسایی شده و این بن‌ها در اختیار این خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه در مراحل بعدی سعی می‌کنیم خانواده‌های بیشتری را از این کمک بهره‌مند سازیم گفت: شوراهای اجتماعی محلات باید نسبت به ایجاد مرکز نیکوکاری اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این کمک‌ها به طور قطع محدود به شرایط فعلی نخواهد شد و با ایجاد مرکز نیکوکاری همه کمک‌ها در شورای اجتماعی جمع آوری شده و بین نیازمندان واقعی تقسیم می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.