سرهنگ پاسدار جبار فصاحت روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته‌های غذایی به سبب شیوع بیماری کرونا و در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به نیازمندان و در قالب رزمایش سراسری کمک مومنانه، توسط پایگاه‌های شهری و روستایی بسیج در بین خانواده‌هایی که دچار مشکل معیشتی شده‌اند، توزیع شد.

وی اضافه کرد: این بسته‌های غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، روغن، سویا، ماکارونی، رب‌ گوجه‌فرنگی، مرغ، پنج کیلوگرم قند و بسته بهداشتی است که ارزش هر بسته غذایی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

وی افزود: سپاه با تدابیر فرماندهی این نیرو در خصوص شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده جامعه هدف شهرستان اقدام و پنج هزار و 300 خانوار را شناسایی کرده است که در مراحل بعدی و در ماه مبارک رمضان بسته‌های معیشتی در میان آنها توزیع می‌شود. 

معاون هماهنگ‌‎‌کننده سپاه سردشت اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این اقدام مومنانه را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۱۹۲۳ واریز کنند.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با عراق قرار گرفته است. 

با شیوع بیماری کرونا در کشورمان جهت مبارزه با این بیماری باید با خانه ماندن باید به جنگ این بیماری رفت که همین امر موجب بروز مشکل معیشتی در اقشار کم‌درآمد شده ‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.