سید سعید شاهرخی روز دوشنبه در جمع فرماندهان انتظامی با تبریک به فرمانده انتظامی استان همدان به واسطه کسب رتبه برتر در جمع فرماندهان ناجا اظهار داشت: با استناد به آیات و روایات امنیت و آرامش از ضروریات زندگی در جامعه برای دستیابی به سعادت و توفیق در زندگی است که عوامل خدوم ناجا در خط مقدم ایجاد امنیت هستند.

وی اضافه کرد: آنچه موجب توفیق نیروی پلیس در تکالیف و ماموریت ها شده مقبولیت این نیرو در بین مردم و ویژگی های شاخصی همچون اخلاص، تلاش و مجاهدت شبانه روزی پرسنل انتظامی همدان است.

استاندار همدان یادآوری کرد: سال گذشته شاهد فشار زیاد استکبار برای فروپاشی اقتصاد کشورمان بودیم که فعالان عرصه اقتصاد و تولید شجاعانه در برابر تحریم ها ایستادند و در این میان پلیس هم در کنار دیگر ارگان های مسوول نظارت بر بازار را به نحو مطلوب انجام داد.

شاهرخی حفظ امنیت و آرامش در شرایط تحریم را بسیار بااهمیت دانست و افزود: در جریان تنظیم قیمت بنزین و ناآرامی پس از آن و دیگر مسایل امنیتی پلیس خوش درخشید.

 وی خاطر نشان کرد: اقدام سریع عوامل انتظامی همدان در مقابله با اشرار از جمله فردی که در حرکتی ناپسند اقدام به به شهادت رساندن یکی از طلاب در مقابله حوزه علمیه این شهر کرد، مایه فخر و مباهات برای این استان بود.

استاندار همدان ادامه داد: عده ای سودجو و فرصت طلب قصد داشتند حرکت این شرور را به عنوان یک حرکت سیاسی،  حرکت در مقابل نظام و روحانیت نشان دهند اما پلیس با واکنش سریع در به هلاکت رساندن این شرور، ضربه محکمی به آنها وارد کرد.

شاهرخی بیان کرد: ۱۰ ماه استان همدان درگیر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که تلاش مقتدرانه ناجا و حضور موثر آنها در تمامی شعب اخذ رای موجب امنیت و سلامت انتخابات شد.

وی اظهار داشت: همزمان با روز رای گیری، کشور و استان با مساله ویروس کرونا مواجه شد که نقش ناجا در ستاد استانی مقابله با کرونا و اقدام هایی را که عوامل این نیرو انجام دادند را باید ستود.

استاندار همدان اضافه کرد: ناجا مسوولیت پذیرانه در این ستاد همراه با دیگر دستگاه ها وظایف خود را به نحو مطلوب اجرا کرد به ویژه در ایام نوروز که مردم در تعطیلات به سر می بردند، پلیس با صبر و حوصله و اخلاق مدارانه اقدام به کنترل تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی و سطح شهر کرد.

شاهرخی با بیان اینکه ناجا حتی در یک روز از سال خدمت به مردم را تعطیل نکرده افزود: مردم همدان همواره قدردان تلاش و مجاهدت نیروهای نظامی در تامین و امنیت و آسایش هستند.

وی قرار گرفتن همدان در جمع استان های امن کشور را برگرفته از تدین و فرهنگ ساکنان این استان در کنار تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتطامی برای برقراری نظم و امنیت دانست .

در این آیین از فرماندهان انتظامی با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.