سرهنگ مجید گلی روز یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه جدی با سارقان حرفه ای و شناسایی و کشف سرقت های انجام شده در کبودراهنگ، مأموران کلانتری ۱۱ با بهره گیری از توان و نیروی انسانی، طرح ضربتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت را به مدت ۴۸ ساعت اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی با انجام کار اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه های پلیسی و کنترل تخصصی و میدانی پارکینگ های موجود در شهرستان کبودراهنگ، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف و ۱۱سارق حرفه ای موتورسیکلت نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کبودراهنگ اضافه کرد: خودروها و موتورسیکلت های سرقتی به علت نداشتن تجهیزات حفاظتی مناسب و همچنین بی توجهی مالکان آنها به نکات ایمنی طعمه سارقان شده بودند.

سرهنگ گلی با بیان اینکه سارقان به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: وسایل نقلیه خود را به سیستم های ایمنی و هشدار دهنده تجهیز کنند.

پلیس چک ۱۱۲ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: نهم اردیبهشت سالجاری مامور پلیس راهنمایی و رانندگی، استوار یکم "مهران الوندی" در حوالی خیابان باهنر شهرستان تویسرکان یک برگ چک به مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیدا می‌کند که پس از یک ساعت هیچ شخصی برای دریافت آن مراجعه نمی‌کند.

 سرهنگ محمد معصومی اضافه کرد: این مامور وظیفه شناس برگ چک یاد شده را به بازرسی انتظامی تحویل می‌دهد تا با پیدا شدن صاحب چک و اثبات مالکیت آن، به او تحویل داده شود.

فرمانده انتظامی تویسرکان بیان کرد: شناسایی مالک چک در دستور کار ماموران بازرسی پلیس تویسرکان قرار می گیرد و ضمن شناسایی مالک آن، از نامبرده برای تحویل چک دعوت و تحویل شد.

سرهنگ معصومی افزود: به برکت معنویت درون سازمانی و ولایت مداری کارکنان خدوم این نیرو، شاهدیم که شاخصه های امانتداری و رشد و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مولفه های بارز یک مامور وظیفه شناس در تراز انقلاب و نظام اسلامی است.

کشف چوب قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جریم اقتصادی پلیس آگاهی این شهرستان با کنترل مسیرهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۱۰ تن چوب قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف کردند که در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۵۰ میلیون تومان برآورد شده، ادامه داد: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق چوب به منظور حفظ منابع طبیعی و ثروت های خدادادی با جدیت تمام در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

سرقت از ساختمان های نیمه کاره 

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و منازل خالی از سکنه در شهر همدان بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه علی اسدبیگی افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی دوربین مداربسته در یکی از سرقت ها مشخص شد، سارق از سستی دیوار ساختمان در حال ساخت برای سرقت بهره جسته که با شناسایی متهم، وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به هشت فقره سرقت اعتراف کرد که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و محل های سرقت و مالباختگان با راهنمایی وی شناسایی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.