محسن جهانشیر روز شنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید علیرضا شمسی پور اظهار داشت: سردار شمسی پور سال ها در عرصه های مختلف ورزش حضور چشمگیر داشت و افتخارات ارزنده را نصیب ورزش استان کرد و جامعه ورزش همواره از وی به عنوان نماد اخلاق و جهاد یاد می کند.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان ورزشی باید از سیره و منش اخلاقی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی الگو بگیرند، بیان کرد: شهادت، عزت ابدی و شهدا طلایه ‌داران عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستند و باید همواره یاد و خاطره رشادت های آنان زنده نگه داشته شود.

جهانشیر با بیان اینکه دستگاه ورزش همدان همواره رویکرد حمایتی از برنامه های فرهنگی و مذهبی پیرامون رشادت و جانفشانی شهدای انقلاب در راستای حفاظت از کشور دارد، گفت: امنیت و عزت کشورمان مرهون شهدای ایران اسلامی است و شهامت و جسارت آنان الگویی ماندگار برای جامعه ورزش به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید زنده نگه داشتن راه و آرمان شهیدان در راستای اقتدار بیشتر کشور لازم و ضروری است و همه در برابر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل چهارم انقلاب وظیفه داریم.

سردار شهید علیرضا شمسی‌پور بازنشسته سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر مطهر شهدا، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئول بسیج ورزشکاران همدان، صبح روز ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۵ در عملیات جستجوی شهدا بر اثر انفجار مین والمری به شهادت رسید.

شهید شمسی‌پور متولد ۱۳۴۵ در استان همدان است و سابقه ریاست هیات دوچرخه سواری و تربیت بدنی سپاه را در کارنامه خود داشت.

وی پنجاه و دومین شهید تفحص بود که در جریان تفحص شهدا در ارتفاعات کانی‌مانگا (پنجوین عراق) بر اثر انفجار مین والمری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.