معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور در آیین اختتامیه این جشنواره با اشاره به اقتدار ایران در عرصه‌های متخلف از جمله دفاعی، گفت: این مساله نتیجه نیروهای کارآمد و متخصص در دل دانشگاه‌های کشور است.

محمد هادی امین ناجی افزود: درخشش دانشگاه‌ها در کنار سایر کنش‌گرهای عرصه فرهنگ و اجتماع، سبب افزایش تاثیرگذاری بر قشر جوان و نیز سبب وحدت و همبستگی در بین اقشار مختلف جامعه می‌شود.

وی با اشاره به افزایش دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور در دومین دوره از جشنواره دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه، بیان کرد: هم‌افزایی دانشجویات، استادان و مدیریت دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در پیشبرد اهداف موثر است.

ناجی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور، ایجاد دانشگاه اخلاق‌مدار است، چرا که در سایه اخلاق و معرفت، علم معنا پیدا کرده و مثمر ثمر است.

رییس دانشگاه پیام‌نور استان سمنان نیز در این آیین گفت: ۵۰۰ واحد دانشگاهی در ۳۱ غرفه از دانشگاه‌های پیام نور استان‌ها در این جشنواره توانمندی‌های دانشجویان را در سه بخش رویش، حرکت و نشریات به نمایش گذاشتند.

مختار یوردخانی بیان کرد: ۲۵۰ دانشجوی دانشگاه‌های پیام نور در سه بخش این جشنواره با هم به رقابت پرداختند که از نفرات برتر بخش‌های متخلف تجلیل شد.

دومین جشنواره دستاوردهای و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ۹۸ در دانشگاه سمنان برپا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.