قدرت الله ولدی روز جمعه در دیدار با رییس آموزش و پرورش منطقه جوکار اظهار داشت: آموزش‌ها از زمان شیوع ویروس کرونا طبق برنامه‌ریزی‌های منظم به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم افزود: معلمان این شهرستان تمامی آموزش‌ها را در فضای مجازی با دقت انجام می‌دهند و در این زمینه تلاش و فعالیت خوبی دارند که قابل تقدیر است.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش باید سرمایه‌گذاری انجام شود، بزرگترین سرمایه در این حوزه را تربیت نیروی انسانی متخصص دانست.

ولدی گفت: برای توسعه و پیشرفت تعلیم و تربیت، باید مدیران به‌ویژه روسای مناطق آموزش و پرورش این شهرستان، اعتبارات را از طریق استان پیگیری و به موقع جذب و به‌جا هزینه کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته و از زمان شروع مدارس، با پیگیری‌هایی که انجام شد، مشکل کمبود معلم در این شهرستان مرتفع و در این زمینه مشکلی نداریم.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: باید با تلاش و فعالیت مستمر کیفیت وضعیت آموزشی را بهبود بخشیم و نیروی کارآمد و متخصص در این حوزه تربیت شود.

ولدی همچنین سالروز شهادت عالم متفکر و فیلسوف «شهید مطهری» را یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ‌سازی دانست که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه‌های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه معلمان همواره در این راه فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می‌بخشند بیان کرد: عشق به آموزش، تعلیم و تربیت، معلمان به عنوان طلایه‌داران پیشرفت، در این شرایط سخت کرونایی وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: معلمان همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند تا رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها را از دام ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت، به سرانجام برسانند.

ولدی گفت: این وظیفه‌شناسی معلمان موجب شده تا امروز با وجود ویروس کرونا و در راستای اجرای شعار «آموزش تعطیل نیست»، شاهد خدمات ارزنده‌ و همراه با خلاقیت از این قشر فداکار و ایثارگر باشیم.

رییس آموزش و پرورش منطقه جوکار نیز معلمی را یک حرفه هنری و تخصصی دانست و بیان کرد: آینده کشور به دست جوانان این سرزمین است که تربیت آنان توسط معلمان رقم می‌خورد.

علیرضا امیدی افزود: با وجود الگوهای برجسته و فراوان در جامعه، برای تربیت نسل جوان منطبق بر اهداف و آرمان‌ها، دچار فقر الگو نیستیم و آموزش و پرورش در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: این سند نقشه راه است و معلمان در تراز اساتید دانشگاه قرار گیرند.

آموزش و پرورش منطقه جوکار یکی از سه مناطق آموزش و پرورش در شهرستان ملایر است که دارای حدود هشت هزار دانش آموز است.

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت دکتر مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.