به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت ظهر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان همدان با گرامیداشت یاد شهید مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: معلمان جایگاه والایی در دین و فر هنگ ما دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: معلمان بیشترین تأثیرگذاری را در جامعه دارند و ما هرچه داریم از معلمان عزیز است.

وی استاد مطهری را الگوی عینی و مصداق بارز معلمی دانست و عنوان کرد: دیدگاه‌ها و اندیشه‌های این شهید والامقام همچنان برای جامعه تازگی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در دستگاه تعلیم تربیت استان همدان برای آموزش غیر حضوری و مجازی دانش آموزان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان همدان در بحث آموزش‌ها جز استان‌های برتر کشور بوده است.

آزادبخت با بیان اینکه آموزش و پرورش همدان در بررسی شبکه شاد، جز سه استان برتر در کشور شد، گفت: بدون شک نقش معلمان در امر آموزش و پرورش، بی‌بدیل و بدون جایگزین است.

وی با یادآوری اینکه آموزش و پرورش استان همدان برنامه‌ها و اقدامات مؤثری در مقابله با کرونا برای پایه‌های مختلف آموزشی انجام داده است، گفت: در زمینه آموزش در ایام قرنطینه، نباید دانش‌آموزی محروم بماند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: طبق آمار آموزش و پرورش استان همدان، ۳ هزار مدرسه در شبکه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) عضویت دارند.

وی همچنین وحدت و انسجام بین مردم، دستگاه‌های اجرایی و کادر بهداشت و درمان را مهم‌ترین رمز موفقیت استان در مقابله با کرونا برشمرد و گفت: همکاری صداوسیمای مرکز استان همدان با آموزش و پرورش همدان در مقابله و پیشگیری با کرونا قابل تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز با بیان اینکه کرامت معلمان اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده خواهیم کرد، گفت: به دنبال تعطیلی مدارس که در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفت، پویش «مدرسه تعطیل است، آموزش تعطیل نیست» شکل گرفت و معلمان در صف و ستاد برنامه ریزی ها و تلاش‌های خوبی برای تحقق این پویش داشته‌اند.

محمد پورداوود افزود: علاوه بر حرکت خودجوش معلمان برای پیگیری مسائل آموزشی دانش آموزان در فضای مجازی، با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته، از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان نیز استفاده شد و محتواهای تولید شده در استودیو الفبا از شبکه استانی پخش می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: با راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) برنامه‌های آموزش مجازی انسجام خاصی به خود گرفته و در حال حاضر آموزش‌ها از این بستر جریان دارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1421859
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.