محمدحسن باقری‌شکیب روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر، در برخی از نقاط رگبار موقت باران و آذرخش پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا بارش‌ها به صورت پراکنده رخ می‌دهد، پیش‌بینی کرد: در ساعت‌های عصرگاهی به دلیل افزایش حجم ابر در برخی از نقاط به ویژه ارتفاعات کوهستانی رگبار موقت باران داریم.

باقری شکیب با اشاره به اینکه امشب شدت رگبار بیشتر می‌شود، ادامه داد: دمای هوای استان تا روز جمعه تغییر محسوسی ندارد و از روز جمعه دمای بیشتر نقاط استان هر روز بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و رزن با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.