محمدحسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور در این مسابقات بهترین فرصت برای کشتی گیران بومی همدان است تا بتوانند داشته های فنی خود را در بالاترین سطح به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: بازگشت همدان به لیگ کشتی کشور یکی از مطالبه های اصلی کشتی گیران همدانی به شمار می رود و امیدوارم با حمایت مسوولان و جذب اسپانسر این مهم رقم بخورد.

سلطانی با اشاره به اینکه بسیاری از کشتی گیران مستعد با حضور و درخشش در لیگ شکوفا می شوند، گفت: حضور در این مسابقات توجه کادر فنی تیم ملی به ظرفیت های کشتی همدان را نیز جلب می کند.

این ملی پوش سابق کشتی با تمجید از حمایت سیدسعید شاهرخی استاندار همدان گفت: حمایت مسوولان و در راس آنها استاندار فرصت بسیار مهم برای کشتی همدان برای رشد و درخشش در سطح ملی و بازگشت به روزهای اوج گذشته است.

وی یادآور شد: بازگشت کشتی این استان به سطح اول کشور دور از دسترس نیست و نیاز به برنامه ریزی مدون دارد.

سلطانی اضافه کرد: براین اساس حضور در لیگ نیاز اصلی کشتی همدان برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت است که این رویه باید با حمایت مسوولان، تامین منابع مالی و برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: کشتی همدان از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است و با همگرایی و همدلی می توان کشتی همدان را به روزهای اوج خود بازگرداند.

این روزها زمزمه بازگشت همدان به لیگ کشتی به گوش می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.