سمیه سهیلی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: حمید اسلامی و وحید علی‌نجیمی هر ۲ در رشته دو ومیدانی جزو امیدهای اصلی کشورمان در کسب سهمیه هستند.

وی اضافه کرد: هر ۲ از قهرمانان ارزنده ملی هستند که سابقه کسب مدال های رنگارنگ بین المللی را دارند و اکنون نیز تعویق بازی های پارالمپیک فرصت خوبی شد تا با آمادگی بهتر در کسب سهمیه تلاش کنند.

سهیلی بیان کرد: هم اینک هر ۲ ملی پوش دونده کشورمان به صورت انفرادی در خانه تمرین دارند و امیدوارم با قطع ویروس کرونا، هرچه سریعتر به میادین بازگردند.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان خاطرنشان کرد: به هر حال هر ۲ ملی پوش برای آماده سازی بهتر نیاز به استفاده از سالن بدنسازی و استخر دارند.

وی اظهار داشت: البته تا زمان مسابقات فرصت لازم وجود دارد و به صورت مستمر وضعیت آمادگی این دونده ها را پیگیری می کنیم.

رییس هیات نابینایان همدان تاکید کرد: قول کسب سهمیه را می دهم چرا که در چندسال اخیر نه تنها جزو بهترین های کشور بوده ایم بلکه در میادین بین المللی نیز مدال های رنگارنگ را به ارمغان آورده ایم.

وی اضافه کرد: رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان بیان کرد: برای کسب موفقیت قهرمانان نابینای استان از هیچ حمایتی فروگذار نیستیم و دستگاه ورزش استان نیز در حد توان کمک های لازم را داشته است.

سهیلی از حمید اسلامی به عنوان بخت نخست کسب سهمیه پارالمپیک نام برد و گفت: این دونده پرافتخار همدانی از کمند مصدومیت رهایی یافته و اکنون تمرین های منظم آماده سازی خود را دنبال می کند.

وی افزود: در مجموع هر ۲ قهرمان نیاز به تمرین در فضای بازی دارند تا با دونده همراه بتوانند برنامه فعالیت بدنی خود را ادامه دهند.

هم اکنون یکصد ورزشکار در رشته های مختلف نابینایان و کم بینایان همدان فعالیت دارند.

دو ومیدانی پرافتخارترین ورزش نابینایان و کم بینایان همدان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.