روح الله وجدی هویدا روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: باوجود اینکه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فضاهای ورزشی در درآمدها و فعالیت ها تاثیر منفی گذاشته است اما این سازمان براساس تعهد مالی خود درصدد پرداخت بخشی دیگر از قرارداد اعضای تیم است.

وی با رد شایعه پرداختن نشدن مطالبه بازیکنان گفت: در شرایطی که درآمدهای این سازمان به دلیل تعطیلی استخر و سالن‌های ورزشی به صفر رسیده است، اما در پرداختی مالی به بازیکنان فوتبال شهرداری کوتاهی نکرده‌ایم.

وجدی هویدا افزود: تعهدات مالی نسبت به اعضای تیم به خوبی انجام شده و به زودی درصد دیگری از قرارداد بازیکنان ظرف چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی با قدردانی از شهردار همدان در حمایت همه جانبه از تیم فوتبال شهرداری اظهار داشت: تاکنون شاهد حمایت های بسیار خوبی در قبال مطالبه های مالی تیم شهرداری بوده ایم در حالیکه بسیاری از باشگاه های ورزشی کشور با مشکل مواجه هستند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان یادآور شد: تیم شهرداری هیچ گونه مشکل مالی ندارد و افرادی که درصدد حاشیه سازی و طراحی سناریو برای تخریب چهره های حمایت کننده در تیم هستند، راه به جایی نمی برند.

وی بیان کرد: اکنون نیز پیگیری های لازم برای پرداخت درصدی دیگر از قرارداد بازیکنان صورت گرفته و به زودی انجام می شود.

تیم شهرداری همدان در گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.