محمدتقی رحیمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بین باشگاه های بدنسازی و آمادگی جسمانی بیشترین سهم را دارند.

وی بین کرد: در همین راستا دولت تسهیلات مناسبی را مصوب کرده به طوریکه به میزان کارکنان هر باشگاه‌ و حق بیمه‌ای که پرداخت می‌کنند، تا سقف ١٦ میلیون تومان برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام ١٢ درصد تعلق می‌گیرد که هشت میلیون برای حقوق و هشت میلیون برای هزینه باشگاه‌ها خواهد بود.  

رحیمی خاطرنشان کرد: براساس اعلام وزارت ورزش میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه‌های خصوصی چهار ماه و مدت پرداخت آن ٢ سال عنوان و زمان ارایه آن از حداکثر هفت ‌تا ۱۰ روز آینده انجام می شود.

وی افزود: مدیریت دستگاه ورزش استان همواره تاکید بر حمایت همه جانبه از باشگاه های ورزشی دارد و در طول سال نیز بسته های حمایتی را برای آنها در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه صدور و تمدید پروانه فعالیت باشگاه ها هم اینک در اداره ورزش و جوانان انجام می شود، یادآور شد: متقاضیان می توانند ساعات اداری به اداره ورزش شهرستان ها مراجعه کنند.

رحیمی افزود: صدور و تمدید مجوزها نسبت به سال های اخیر ۱۰۰ درصد افزایش داشته است و با رعایت قوانین، روان سازی در انجام امور مراجعه کنندگان را مورد توجه قرار می‌دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.