سید احمد هاشمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون باشگاه‌ها در راستای پیشگیری از این بیماری نسبت به تعطیلی مرکز خود اقدام کردند .

وی با اشاره به اینکه در این مدت باشگاه ها دچار ضرر و زیان‌ شدند ادامه داد: در این خصوص رایزنی با  وزارت ورزش و جوانان و استانداری برای تقدیم بسته‌های حمایتی صورت گرفت .

این مسوول اظهار کرد:  لیست باشگاه‌های خصوصی دارای مجوز که در مبازره با کرونا همکاری داشتند به  وزارت ورزش و جوانان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

به گفته هاشمی، باشگاه‌ها به میزان هر پرسنلی که دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند تا سقف ۱۶۰  میلیون ریال برای سه ماه اسفند سال گذشته و فروردین و اردیبهشت‌ ماه جاری وام تعلق می‌گیرد.

وی افزد: از این میزان ۸۰ میلیون ریال برای حقوق و ۸۰ میلیون ریال برای هزینه باشگاه‌ها خواهد بود و میزان تنفس این تسهیلات چهار ماه  و مدت پرداخت آن را ٢ سال است.

 معاون توسعه اداره کل اداره ورزش و جوانان یزد اظهار کرد: اماکن ورزشی این اداره‌کل که به بخش خصوصی اجاره داده شده مشمول بخشودگی اجاره‌ها در 2ماه قرار دارند.

هاشمی گفت: باشگاه‌ها تا ١٥  و تمام مسابقات تا پایان اردیبهشت ماه جاری نعطیل است و تصمیم جدید با توجه به شرایط شیوع این ویروس اطلاع رسانی می‌شود.

استان یزد حدود ۲ هزار مکان ورزشی است .

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.