محمدعلی حمزه پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران همواره در صحنه‌ها و شرایط سخت و بحرانی با تمام توان و با انسجام بالا در کنار همنوعان خود قرار گرفته و منش پهلوانی و قهرمانی خود را به منصه ظهور می رسانند.

وی، کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده در این روزهای کرونایی را امری بسیار واجب و ضروری خواند و اظهار داشت: در این راستا، جامعه ورزش این استان همگام با سایر اقشار در رزمایش کمک مومنانه شرکت جدی و گسترده خواهد داشت.

حمزه پور تصریح کرد: برای عبور از شرایط فعلی حاکم بر جامعه باید دست در دست هم داده و اجازه ندهیم بیماری ویروس کرونا، زندگی اقشار نیازمند جامعه را مورد تهدید و خطر قرار دهد.  

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به هر حال از بحران ناشی از ویروس کرونا که همه جهان را نیز مورد تهدید و خطری جدی قرار داده است عبور خواهیم کرد و با قرار گرفتن در کنار همدیگر اجازه نخواهیم داد این ویروس منحوس، میدان‌داری و یکه تازی کند.

کارکنان اداره ورزش و جوانان زنجان نیز به منظور شرکت در رزمایش «همت جوانانه - کمک مؤمنانه» که با هدف کمک به نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا به مرحله اجرا درآمده است بیانیه ای صادر کرده و از همه ورزشکاران خواسته است که در این امر بسیار مهم و اثربخش، پیشقدم باشند.

در این بیانیه آمده است: امروز جامعه ما به شفقّت، همدلی، مسئولیّت‌پذیری، بردباری، صبر و به مانند این چیزها احتیاج دارد و ما امروز در حال حرکت در یک مسیر بسیار مهم، پُرافتخار و خطیر هستیم.
در این بیانیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)  باور به گذشت دوران و عبور از بحران ویروس منحوس کرونا، پایداری و صلابت و اقتدار ملت را می طلبد، آورده است: حال که مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانات گهربار خود بر این امید و لزوم همدلی برای شکست مشکلات تاکید نموده اند، بنابرین لازم است که تمام اقشار در حد وسع و توان در راستای تحقق این امر، متحدانه و مجاهدانه بکوشیم.
این بیانیه ادامه می دهد: در این راستا و به منظور لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب، ما کارکنان ورزش و جوانان در سطح استان زنجان با حضور در رزمایش همت جوانانه - کمک مؤمنانه برای کمک به اقشار آسیب‌دیده اقتصادی ناشی از این ویروس منحوس، حقوق یک روز خود را به این حرکت مردمی و خداپسندانه تقدیم نموده و از همه همشهریان و هموطنان گرانقدر و مردم دوست درخواست می‌نماییم تا در جهت نیل به مواسات، همدلی و کمک مومنانه به این پویش عظیم بپیوندند.
در پایان این بیانیه ابراز امیدواری شده است هر چه زودتر مردم جهان به خصوص ملت شریف ایران از شر این ویروس منحوس رهایی یابند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.