مهدی صداقت روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: باشگاه های خصوصی نیز همزمان با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند و باید به نوعی مورد حمایت قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات به بیش از۸۵ باشگاه خصوصی شهرستان ری اعطا می شود خاطرنشان کرد: بر این اساس تسهیلات به باشگاه ورزشی آسیب‌دیده از بیماری کرونا از هفته آینده آغاز می شود و براساس مصوبه صورت گرفته به میزان هر نیروی کاری که باشگاه‌ها دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند، تا سقف ١٦ میلیون تومان برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت تسهیلات ١٢ درصد تعلق می‌گیرد که هشت میلیون برای حقوق و هشت میلیون برای هزینه باشگاه‌ها خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری عنوان کرد: میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه‌های خصوصی چهار ماه و مدت پرداخت آن ٢ سال است.

صداقت با هشدار به فعالیت غیرقانونی برخی باشگاه های خصوصی گفت: فعالیت پنهانی باشگاه‌های ورزشی در شرایط شیوع کرونا به هیچ وجه پذیرفتی نیست و بازدید و رصد میدانی از آنها همچنان در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس بخشنامه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، فعالیت های ورزشی تا پانزدهم اردیبهشت ممنوع است و اگر باشگاهی از آن سرپیچی کند، با متخلفان برخورد قانونی می شود.

این مسئول بیان کرد: بازرسان اداره ورزش و جوانان شهرستان ری همه روزه آماده دریافت گزارش و انتقادها پیرامون مسایل ورزشی هستند و در صورت رویت این تخلف برخورد قانونی را اعمال می کنند.

وی با قدردانی از باشگاه های خصوصی همراه با دستگاه ورزش در راستای منع فعالیت براساس بخشنامه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: حمایت از باشگاه های شهرستان ری در دستور کار  قرار دارد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است

شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.