نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان شنبه شب در این آیین گفت: ستاد مردمی، یک حرکت جهادی مردمی بود که به طور کامل هماهنگ با ستاد استانی و دیگر نهادها عمل کرد.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی اظهار داشت: همراهی مردم با نهادهای حاکمیتی الگوی مناسب بشری بود که توسط مردم ایران به دنیا ارائه شد ولی در کشورهای غربی مدعی تمدن مساله غارت و نگاه‌های فردی مطرح است.

وی ادامه داد: امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کادر درمانی ایران در جهان حرف برای گفتن دارند و مدافعان سلامت ایران دغدغه مند در حال خدمت رسانی به مردم و بیماران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: پیشنهاد شده است که یک روز را به عنوان مدافعان سلامت در کشور داشته باشیم و در همدان نیز یک خیابان به اسم مدافعان سلامت نامگذاری شود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی اضافه کرد: استان همدان با تشکیل ستاد مردمی، از همان اوایل شیوع کرونا ورود خوبی به مساله مبارزه با این ویروس داشت و همراهی مردم در مسیر مبارزه با کرونا، یادآور وحدت دوران دفاع مقدس است.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا روز ششم اردیبهشت سالجاری ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و  تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.