به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری بعدازظهر چهارشنبه در نشست هیئت اندیشه ورز جوانان نهاوند به وضعیت فعلی جامعه و شیوع بیماری کرونا اشاره و اظهار کرد: افزایش آگاهی عمومی در خصوص اصول پیشگیری از این بیماری‌ها، برخورد قاطع با متخلفین بهداشتی، استفاده از پتانسیل آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در ارائه آموزش‌های پیشگیرانه و فرهنگ سازی در سطح جامعه بسیار مهم و ضروری است.

مراد ناصری گفت: هر جامعه‌ای که هدف آن بر مبنای پژوهش باشد قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی خواهد داشت و مجموعه شهرستان نهاوند نیز به این موضوع واقف است.

وی با بیان اینکه با استفاده از ایده و ظرفیت جوانان هیئت اندیشه ورز نسبت به تشکیل کمیته پژوهشی با دو نگاه بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات اجرایی و نیز آماده‌سازی مقابله با شرایط پساکرونا و احتمالاً موج دوم ویروس جهت پایین آوردن ضریب خطا اقدام شده است، گفت: این مهم با مشارکت بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس به مرحله اجرا رسیده است.

ناصری تاکید کرد: تمام مدیرانی که اعضای اصلی این کمیته هستند باید نسخه بومی‌سازی مقابله با بیماری کرونا ویروس را که با امکانات شهرستان هم‌خوانی داشته ارائه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1416101
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.