به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی صبح چهارشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا که در فرمانداری صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی در شهرستان امروز شاهد روند آرامی هستیم ولی باید توجه کنیم که زنجیره انتقال این ویروس هنوز به صورت کامل قطع نشده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه کرونا همچنان قربانی می‌گیرد، افزود: خوشبختانه ایران در مقابله با کرونا به یک وضعیت مطلوبی نسبت به سایر کشورها رسیده است.

سید محمدی با اشاره به اینکه شهرستان صومعه سرا با تلاش و همکاری مسئولان و احساس مسئولیت مردم وضعیت بهتری را داشته و به گونه‌ای کنترل شده است، گفت: مردم با آگاهی‌های لازم در زمینه این بیماری در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس مشارکت فراوانی کردند.

وی با بیان اینکه لازم است مسئولان و مردم توجه ویژه ای به این ویروس داشته باشند، تاکید کرد: ضروری است خود مراقبتی لازم از سوی مردم در دستور کار قرار گیرد تا به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال باشیم.

سید محمدی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح دوم فاصله گذاری هوشمند برخی از اصناف فعالیت خود را آغاز کرده اند، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی اصناف پرخطر اجازه فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح برای تأمین سلامت در جامعه است، گفت: در راستای جلوگیری از تجمعات، تعطیلی بازارهای سنتی و هفتگی تداوم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.