داوود مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: درحال حاضر شهرستان کبودراهنگ دارای یک پایگاه شهری و مرکز پیام و هفت پایگاه جاده ای است که با راه اندازی پایگاه های جدید شمار پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی به ۹ پایگاه می رسد.

وی ادامه داد: هم اینک برای تامین نیاز پیش بیمارستانی محدوده آب مشکین از یک دستگاه آمبولانس پشتیبانی موجود استفاده شده همچنین پانسیون موجود در درمانگاه آبمشکین برای این امر اختصاص یافته است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ اظهار داشت: به زودی ۲ دستگاه آمبولانس اسپرینتر ۳۱۵ به اورژانس کبودراهنگ اختصاص می یابد که با محقق شدن این موضوع شمار آمبولانس های جدید به ۶ دستگاه می رسد.

مرادی اضافه کرد: آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ مجهز به دستگاه «ونتیلاتور»، «دی.سی شوک» و «ساکشن» بوده همچنین برانکارد آن قابلیت فنری داشته و بافعال کردن این حالت میزان صدمه به مصدومان ستون فقراتی که در آمبولانس های قبلی رخ می داد را به حداقل می رساند.

وی گفت: هر پایگاه اورژانس جاده ای باید یک آمبولاس یا کُد اصلی و یک کد پشتیبان داشته باشد که در حال حاضر کبودراهنگ دارای ۱۳ دستگاه آمبولانس است و با اختصاص خودروهای جدید شمار آمبولانس ها به ۱۵ دستگاه می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.