«صائب مدرسی» چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: اورژانس کرمانشاه ۶۳ پایگاه شامل ۳۳  پایگاه جاده ای، ۲۹ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی فعال دارد.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی اورژانس با محوریت ۳۳ پایگاه جاده ای اجرا می شود، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده برای اجرای بهتر طرح زمستانی در صورت لزوم پایگاه های شهری نیز به کمک پایگاه های جاده ای می آیند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه با بیان اینکه در استان ۱۴۰ دستگاه آمبولانس فعال است، افزود: در این طرح ۳۳ آمبولانس در کنار خودروهای کمک دار برای رسیدن به مناطق صعب العبور به کارگیری می شوند.

مدرسی بیان داشت: در راستای اجرای طرح امداد زمستانی اقداماتی از جمله آموزش پرسنل برای رانندگی در شرایط آب و هوایی نامناسب و تجهیز آمبولانس به زنجیرچرخ و لاستیک یخ شکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح با هلال احمر همکاری داریم، گفت: در پایگاه های جاده ای، پتو، لوازم گرمایشی و مواد خوراکی نیز پیش بینی شده است تا در صورت لزوم به افراد گرفتار شده داده شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه با بیان اینکه کلاس کوهنوردی در برف و یخ برای پرسنل اورژانس برگزار شده است و اظهارداشت: پرنسل برای حضور در این طرح آموزش های لازم را دیده و آماده اند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.