مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان در خصوص آغاز به کار این جشنواره اظهار داشت: برای اولین بار این جشنواره که در کانون بسیج جوانان رضوی رشت برپا شده ، با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردهای پایگاه های مساجد و محلات آغاز به کار کرده است.

 حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای بسیج در مساجد و محلات استان گیلان به نمایشگاه گذاشته شده که در این راستا، هر نواحی دو پایگاه نمونه خود را معرفی کرده‌ که در کل ۳۶ پایگاه نواحی در این نمایشگاه حضور یافته اند.

وی ادامه داد: در پایان این جشنواره که به مدت سه روز ادامه خواهد یافت ، سه پایگاه به عنوان پایگاه های نمونه استان گیلان معرفی می‌شوند که این پایگاه های نمونه، نمایشگاهی در سطح کشور برپا می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان بیان کرد: همچنین هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارتقای سطح فرهنگی ، بصیرتی و فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌ ها و رونق پایگاه‌ ها می باشد که در این نمایشگاه، دستاوردهای پایگاه بسیج استان گیلان به معرض دید گذاشته شده است.

نصیرنژاد در خصوص نحوه انتخاب پایگاه های برتر نیز اشاره و تصریح کرد: پنج نفر نیز به عنوان داور، دستاوردهای به نمایش گذاشته شده از سوی پایگاه های مساجد در این نمایشگاه را داوری و منتخبان را انتخاب خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از پایگاه‌ های برتر برادران و خواهران در طرح اسوه، ارائه دستاوردهای پایگاه‌ های برتر در نمایشگاه، انتقال تجربیات و نمونه‌ های موفق و تجلیل از شرکت‌کنندگان برتر نخستین مسابقه سوگواره عکس عاشورایی ، از دیگر بخش ها و برنامه های سه روزه این جشنواره است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.