به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا سلامتی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس این شهرستان با بیان اینکه رزن از نظر درصد مبتلایان به کرونا ویروس رتبه ششم استان همدان را دارد، گفت: تمام تلاش شهرستان رزن اجرای کامل طرح هوشمند فاصله گذاری اجتماعی با مشارکت مردم است.

فرماندار رزن افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند همچنان با تردد خودروهای غیر بومی در سطح شهرستان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این ایام اکیپ مجهز از اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری بر نحوه عملکرد اصناف نظارت خواهند داشت، گفت: مهم‌ترین دغدغه ما سلامت مردم است به همین خاطر از پذیرش هرگونه مسافر در شهرستان رزن جلوگیری خواهد شد.

سلامتی افزود: واحدهای تولیدی شهرستان رزن با رعایت نکات بهداشتی هم اکنون در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان خاطرنشان کرد: تمام مواد غذایی مورد نیاز مردم تأمین شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن نیز گفت: اصناف باید الزامات سلامت محیط کار را بر اساس پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت از جمله رعایت فاصله گذاری هوشمند فروشنده با خریدار و عدم تجمع در داخل فروشگاه را به صورت کامل رعایت کنند، گفت: در غیر این صورت واحد صنفی پلمب خواهد شد.

️محمد سهیلی خاطرنشان کرد: متصدیان رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، طباخی و فست فودها که متقاضی غذای بیرون بر هستند مطابق مصوبه ابلاغی واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در این حوزه‌ها صرفاً جهت غذای بیرون بر با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه با رعایت کامل موازین بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده یا دریافت گزارش مبنی بر باز بودن واحد و مشاهده مشتری در داخل واحدها علاوه بر پلمب به شعبه تعزیرات حکومتی نیز معرفی خواهند شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن افزود: واحدهایی که بر اساس پروتکل ابلاغی مجاز به فعالیت نیستند نسبت به رعایت قوانین اهتمام ورزند و در صورت مشاهده یا گزارش واصله سایر دستگاه‌ها طبق قانون برخورد خواهد شد.

سهیلی خاطرنشان کرد: در صورت ابلاغ دستورالعمل یا بخشنامه جدید در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.