کامران گردان روز شنبه در نخستین نشست اعضای شورای اداری شورای شهر همدان در سال جاری اظهار داشت: براساس مطالبه مردم، اعمال قانون و شفاف‌سازی از وظایف شوراها است و معتقدیم هرچقدر شفاف ‌تر پیش برویم هجمه‌ نسبت به عملکرد شورا کمتر می شود.

وی سامانه شفافیت را دفاع از منافع مردم و برچیده شدن واسطه ها برشمرد و گفت: مردم حق دارند از همه جزییات با خبر شوند.

گردان با اشاره به اینکه تاکنون ۸۳ درصد از مصوبات شورا شهر همدان در کمیته انطباق فرمانداری تایید و مصوب شده است، گفت: در این حوزه جزو استان های برتر کشور به شمار می رویم.

وی با تاکید بر اینکه شورای پنجم پیشتاز در اجرایی شدن طرح فاصله اجتماعی بوده است، گفت: در حوزه مدیریت شهری به خوبی این طرح رعایت و اجرا شد و جزو نهادهای فعال در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هستیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: این شورا تمام تلاش خود را در راستای پیگیری مشکلات شهر، شهروندان و شهرداری داشته است.

حمید بادامی نجات افزود: هرچند این اقدام های صورت گرفته برای اعضای شورا کافی نیست و همچنان پیگیر مشکلات مدیریت‌شهری خواهیم بود.

وی اضافه کرد: دبیران کمیسیون‌های تخصصی شورا باید ضمن طرح پیشنهادهای جدید و قوی، به نشست های شورا تحرک بیشتری ببخشند و با فعالیت‌های پررنگ و تاثیرگذارتر نقش‌آفرین باشند.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: به ‌طور قطع فعالیت اجرایی شورای شهر همدان را با شهرهای مجاور مقایسه نمی‌کنیم بلکه باید با شهرهای بزرگ مانند مشهد، اصفهان و تهران مورد ارزیابی قرار بگیرد.

 شورای شهر همدان یازده عضو دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.