علی اصغر زبردست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «چشمه قصابان» مشکلات عدیده ای دارد که هیچ کدام از ارگان ها برای حل و فصل آنها اقدام نمی کنند.

وی اضافه کرد: این منطقه با وجود استقرار واحدهای تولیدی متنوع و قوی جزو نواحی و شهرکهای صنعتی محسوب نشده و از مواهب و مزایای منطقه مسکونی هم بی نصیب مانده است.

زبردست با ابراز گلایه از شهرداری بهار گفت: شهرداری برای ساخت و ساز در «چشمه قصابان» عوارض و حق و حقوق دریافت می کند اما خدماتی به آنجا ارائه نمی کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی همدان خاطرنشان کرد: جمع آوری زباله، آسفالت خیابانها و معابر و ده ها کم و کسری دیگر از نیازهای اولیه ای است که این منطقه از آنها برخوردار نیست.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب «چشمه قصابان» گفت: شرکت شهرک های صنعتی هیچ گونه خدماتی به واحدهای مستقر در این منطقه ارائه نمی کند و باید راهکار مناسبی برای این مهم اندیشیده شود.

زبردست گفت: صنایع مستقر در این منطقه نقش ویژه ای در تولید و گردش اقتصادی همدان دارند و شایسته است چتر حمایت دولت در سال جهش تولید بر سرآنها گشوده شود.

«چشمه قصابان» در ۱۱ کیلومتری شهر همدان واقع شده که آن را لکه صنعتی اطلاق می کنند، در این منطقه ۱۴۰ کارخانه کوچک و بزرگ وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.