علی قربانی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: بی صبرانه منتظر قطع زنجیره کرونا و فعالیت دوباره مسابقات فوتبال هستیم و معتقدم زندگی بدون فوتبال بی معنا است و جهان را از لذت جذاب ترین رویداد ورزشی محروم ساخته است.

وی اضافه کرد: برای حفظ آماده سازی تمرینی بازیکنان به صورت روزانه و منظم فعالیت آنها را رصد می کنیم تا از شرایط مطلوب خارج نشوند.

قربانی خاطرنشان کرد: برای تیم پاس ادامه مسابقات لیگ ۲ بسیار حایز اهمیت است چرا که در کورس قهرمانی قرار داریم و تنها هدف ما صعود است.

سرمربی پاس همدان بیان کرد: تنها دغدغه ما حل مسایل مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان است که امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل رفع شود.

وی یادآور شد: به هر حال مسابقات فوتبال به زودی روند فعالیت خود را بار دیگر ادامه خواهد داد و بهتر است هرچه سریعتر شریط مالی بازیکنان حل شود.

قربانی با قدردانی از تلاش مجموعه تیم پاس در کسب نتایج مطلوب گفت: با وجود مصدومیت ها، محرومیت ها و مشکلات مالی پیش رو توانستیم تا به اینجا نتایج مطلوب کسب کنیم و همچنان در کورس مدعیان صعود باقی بمانیم.

سرمربی تیم پاس با تاکید بر اینکه ادامه مسابقات لیگ ۲ حکم فینال را برای تیم ما دارد، گفت: در دیدارهای باقی مانده حق اشتباه نداریم و امیدوارم با حمایت به موقع مسوولان بتوانیم با انگیزه مضاعف گام به مسابقات بگذاریم.

تیم پاس در رتبه دوم گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و سه تیم برتر لیگ دسته ۲ کشور راهی لیگ یک می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.