احمد جمشیدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تنها 2 بازی تا نیم فصل باقی مانده و همکارانم در کادر فنی ریالی دریافتی نداشته اند و این نوع وضعیت در هیچ کجای فوتبال کشور مشاهده نمی شود.
وی بیان کرد: نمی دانم شرایط مالی تیم چه زمانی قرار است حل شود اما در مجموع با این روند باید به فکر بقا در لیگ دسته 2 باشیم.
جمشیدیان افزود: در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کردیم که برپایه اراده و تلاش بازیکنان و تفکرات کادر فنی بود اما ادامه این مسیر موفقیت به حمایت مالی نیاز دارد که اگر انجام نشود، امید به صعود نخواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: انتظار ما ورود استاندار همدان به این مسایل است تا با تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره و وظایف آنها، دلگرمی به حمایت فراهم شود.
سرمربی تیم پاس با اشاره به اینکه مشکلات تیم با ضیافت شام و عکس یادگاری حل نمی شود اظهار داشت: هیات مدیره تیم را افراد علاقه مند تشکیل داده اند که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان دارند.
جمشیدیان یادآور شد: مسئولان نباید توقع بالا از تیم پاس داشته باشند چرا که نه تنها برای بازیکنان یک دست لباس هم نداریم بلکه پولی برای سفرهای خارجی هم وجود ندارد.
تیم پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.