به گزارش ایرنا، مهدی تارتار سه شنبه شب پس از برد یک بر صفر تیمش در برابر سیاه جامگان افزود: بازیکنان تیم پارس جنوبی جم از ابتدای فصل تاکنون تلاش زیادی برای موفقیت این تیم کرده اند که نیاز است از ظرفیت بالای استان برای کمک به آنها استفاده کرد.
تارتار گفت: باید قدردان تلاش بازیکنان پارس جم بود که با وجود این مشکلات برای موفقیت تیم نهایت تلاش خود را انجام داده اند.
وییادآورشد: رضائیان مدیرعامل باشگاه به تنهایی نمی‌تواند بار تیم را یدک بکشد و باید همه به وی کمک کنند تا قول های داده شده به بازیکنان محقق شود.
تارتار ادامه داد: شرایط باشگاه باید مشخص و مشکلات مالی رفع شود تا در نیم فصل دوم نیز بازیکنان توانمندی را برای تیم جذب کنیم.
وی درارتباط با دیدار تیمش با سیاه جامگان نیزگفت:در این دیدار بازیکنان پارس جنوبی نمایش خوبی داشتند و مستحق کسب پیروزی بودند.
تارتار افزود: در نیمه نخست تیم پارس جنوبی جم موقعیت های زیادی داشت که تبدیل به گل نشد و این موضوع باعث شد تا استرس به بازیکنان وارد و در نیمه دوم نتوانند بخوبی بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ارتباط با محوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: داور این دیدار در برخی صحنه‌ها به ضرر ما سوت زد و جالب است که در شهر خودمان نیز داوری بر علیه پارس جنوبی است.
هفته پانزدهم لیگ برتر کشور روز سه شنبه پارس جنوبی جم با برتری برابر سیاه جامگان مشهد نایب قهرمان نیم فصل شد.
به گزارش ایرنا، در این دیدار که در استادیوم تختی شهر جم برگزار شد پارس جنوبی جم در دقیقه پایانی از روی نقطه پنالتی به تک گل این دیدار دست یافت.
این پنالتی که از روی برخورد توپ به دست مدافع تیم سیاه جامگان حاصل شد توسط حسین پور امینی وارد دروازه حریف شد تا نایب قهرمانی تیمش را در بازی های نیم فصل مسجل کند و به ناکامی های سه هفته ای این تیم پایان دهد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.