به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بیاناتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آتش نشانان همدان تا ۱۵ فروردین ماه امسال در ۷۳ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات شرکت کرده‌اند، گفت: در این مدت ۶ هزار و ۲۴۷ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۷۳ تماس از مجموع تماس‌های برقرار شده منجر به عملیات شده، ۵۴ مورد برای راهنمایی و مشاوره صورت گرفته، ۶۶۵ تماس اشتباه بوده و یک مورد نیز اعلام حریق کذب بوده است، گفت: متأسفانه ۵ هزار و ۴۵۴ مورد از تماس‌های برقرار شده نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی افزود: ۳۷ عملیات از ۷۳ عملیات انجام شده طی ۱۵ روز ابتدایی امسال مربوط به حوادث امداد و نجات بوده که شامل ۱۲ مورد رهاسازی افراد محبوس در اماکن مختلف، ۸ مورد رهاسازی اندام بدن از داخل زیورآلات و اجسام، ۴ مورد نجات افراد محبوس در آسانسور ۳ مورد مهار اجسام در حال سقوط و ۱۰ مورد سایر عملیات امداد و نجات بوده است.

بیاناتی با اشاره به اینکه از ۷۳ عملیات انجام شده ۳۶ مورد مربوط به عملیات اطفای حریق بوده است، اظهار کرد: پوشش گیاهان خودرو و فضای سبز با ۷ مورد، وسایل نقلیه با ۷ مورد، اماکن مسکونی با ۳ مورد و مراکز تجاری با ۳ مورد بیشترین کاربری عملیات اطفا حریق را شامل شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اینکه ۸ نفر در حوادث آتش سوزی و امداد و نجات مصدوم و ۲ نفر فوت شده‌اند، عنوان کرد: آتش نشانان در این مدت ۲۶ نفر را در عملیات امداد و نجات و اطفای حریق نجات داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.