رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: آتش نشانان سنندجی زن 42 ساله‌ای را که به درون چاه سقوط کرده بود نجات دادند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، سهیل فضل وزیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک زن 42 ساله به دلیل عدم پوشش دهانه چاه در باغی در جاده مریوان بعدازظهر روز گذشته، به داخل چاه سقوط کرد.

وی با بیان اینکه پس از اعلام این حادثه به سامانه 125 بلافاصله نیروهای عملیاتی این سازمان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی این سازمان این زن 42 ساله زنده از چاه بیرون کشیده شد و جهت مداوا توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، همچنین از انجام 211 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در تیرماه سالجاری خبر داد و گفت: این تعداد عملیات شامل 149 عملیات اطفاء حریق و 62 عملیات امداد و نجات بوده است.

وی اعلام کرد: بیشترین آمار حوادث تیرماه مربوط به آتش سوزی‌ها فضای سبز، جنگل و مرتع بوده که در قالب 120 عملیات اطفاء حریق مهار شده است.

فضل وزیری انجام 12 مورد عملیات اطفاء حریق در منازل مسکونی، هفت مورد خودرو و ماشین آلات، سه مورد تجاری، انبار سه فقره، ضایعات و زباله سه مورد و یک مورد در ساختمان‌های اداری از دیگر عملیات اطفاء حریق انجام شده در تیرماه امسال بوده است.

وی همچنین به انجام 35 مورد گرفتن حیوانات موذی و وحشی، 12 فقره گیرکردن در آسانسور، شش مورد گیر کردن انگشتر، چهار مورد بسته شدن درب، 2 فقره تصادف، یک فقره سقوط اجسام، خفگی و گاز گرفتگی یک فقره و ریزش آوار یک فقره از 62 عملیات امداد و نجات انجام شده بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در عملیات‌های صورت گرفته هفت نفر از شهروندان دچار آسیب دیدگی شده و یک نفر نیز فوت شده است.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.