سردار محمد نظر عظیمی روز یکشنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات دفاع بیولوژیکی نیروی زمینی سپاه در استان همدان، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سپاه تمامی امکانات و توان خود را برای کمک به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کار گرفته است.

وی اضافه کرد: برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی، یک بخش از بیمارستان امام حسین(ع) کرمانشاه به افراد مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافت که هم اینک پذیرش و فرایند درمان مبتلایان در این بیمارستان صورت می گیرد.

سردار عظیمی ادامه داد: در استان ها علاوه بر کادر درمانی سپاه، رزمندگان بازنشسته دارای تخصص در حوزه بهداشت نیز در حال خدمت رسانی به بیماران و در مجموعه های زیر نظر دانشگاه های علوم پزشکی هستند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه یادآوری کرد: از ابتدای مواجهه کشور با ویروس کرونا، رده های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان دلاور به صورت محلی در حوزه های ماموریتی وارد عمل شده و کار پیشگیری، بهداشتی و حتی درمانی را آغاز کردند.

سردار عظیمی اضافه کرد: برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر برگزاری رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و ابلاغ آن به نیروی زمینی سپاه، مقرر شد با محوریت نیروی زمینی و بکارگیری همه رده های سپاه، در استان ها رزمایش برگزار شود.

وی گفت: قرارگاه نجف در سه استان همدان، ایلام و کرمانشاه از روز پنجم فروردین اجرای رزمایش را شروع کرده و این فرایند همچنان ادامه دارد و بر اساس اولویت های تعیین شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی، شهرها ضدعفونی می شوند.

عملیات دفاع بیولوژیکی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در غرب کشور با محوریت سه استان همدان، ایلام و کرمانشاه با حضور یگان‌های مختلف نیروی زمینی امروز /یکشنبه/ با رمز «یا امام رضا(ع)» برای مبارزه بیولوژیکی با ویروس کرونا در استان همدان آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.