رییس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مجموع مراجعین سرپایی اعم ازحضوری و غیرحضوری بیمارستان امام حسین(ع) زنجان به عنوان بزرگترین مرکز درمانی استان در ۹ امسال بیش از ۳۷۶ هزار نفر بوده است.

دکتر عباس مرتضوی تلفن گویا، نرم افزار تامین، درگاه اینترنتی، و وب کیوسک های مستقر در بیمارستان را به عنوان چهار  کانال ارتباطی و الکترونیکی نوبت دهی در این مرکز اعلام کرد و افزود: در بین این چهار کانال الکترونیکی، سیستم وب کیوسک با ۱۰۳ هزار و ۸۱۸ مورد بیشترین تعداد پذیرش بیماران سرپایی را به خود اختصاص داده که بدون هزینه و کاملا رایگان در اختیار مردم است.

این مسؤول ادامه داد:  سامانه USSD پذیرش الکترونیکی حوزه درمان درحال حاضر دارای نقص از سوی مرکز  است، که به محض حل مشکل  اطلاع رسانی جامع انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی ها و اهدافی که تعیین شده تا ۶ ماه آینده این تعداد از پذیرش های غیر حضوری به لحاظ عدالت محور بودن و رضایتمندی مراجعان، به بالاترین حد ممکن و تا مرز ۷۵ درصد برسد.

مرتضوی افزود:  این بیمارستان امسال و برای دومین سال پیاپی از نظر کیفیت خدمات در حوزه زایمان در استان برتر و در سطح کشور نیز جزء ۳۰ بیمارستان برتر کشور انتخاب شد که در این راستا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لوح تقدیر دریافت کرد.

وی خاط نشان کرد: با برنامه ریزی و تلاش سعی می شود سالانه، خدماتی که به لحاظ کمی و کیفی به بیمه شده‌های این سازمان ارائه می شود ارتقا یابد تا اهداف سند راهبردی محقق شود.

هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.