به گزارش ایرنا، علی محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال 55 مورد شکایت از طریق کانال های ایجاد شده مراکز درمانی تامین اجتماعی استان وصول و همه موارد به دقت بررسی شد.
وی یادآوری کرد: تعداد شکایت های ارجاعی مدیریت درمان این استان در سال 95، به تعداد 67 مورد بود و با کارهای انجام گرفته این روند در سال گذشته کاهش داشت.
محمدی افزود: بخش عمده ای از شکایات به بیماران و مراجعه کنندگان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اختصاص دارد و در واقع به پزشک اصرار دارد که اقلام دارویی مورد نظر خود در نسخه دارویی را درج کند در حالی که انجام و مصرف داروها عواقب ناخوشایندی به دنبال دارد.
وی بیان کرد: طی سال گذشته شمار شکایات مراجعه کنندگان و بیماران از کادر درمانی بیمارستان های تحت پوشش تامین اجتماعی استان نیز روند کاهشی داشته و نکات ارائه شده در این ارتباط اثرگذار بوده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: میانگین زمان پاسخگویی به شکایات نیز در سال گذشته به 6روز کاهش یافت، در حالی که این روند در سال ماقبل آن مدت هفت روز انجام می گرفت.
وی خاطر نشان کرد: شکایات دریافتی از طریق کانال های 10 گانه بصورت اینترنتی، سامانه سامد، حضوری، پیامکی، ایمیل، نرم افزار سایت مدیریت و ملاقات با مدیر درمان بوده است.
محمدی ادامه داد: در بازه زمانی 29 اسفند 96 لغایت 13 فروردین امسال 9 هزار و 472 بیماردر اورژانس بیمارستان امام حسین شهر زنجان و امید ابهر بصورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند و علاوه بر آن 298 بیمار نیز بستری شدند.
این مسئول، تعداد عمل های کوچک و بزرگ و بیمارانی که بصورت اورژانس به بیمارستان های تامین اجتماعی استان مراجعه و تحت عمل جراحی قرار گرفتند را در مجموع 66 نفر ذکر کرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.