به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید شاهرخی در جلسه بررسی سیاست‌های اقتصادی استان همدان مبتنی بر شعار سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید» و بررسی پروژه‌های شاخص استان بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران از اولویت‌هاست، گفت: راه‌اندازی پروژه‌ها و حمایت از تولید موجود از برنامه‌های سال جهش تولید است.

وی گفت: سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان، سال جهش تولید نامگذاری شده رسالت همه ما را در توجه بیشتر به تولید، اشتغال و معیشت تعریف می‌کند.

شاهرخی بابیان اینکه برنامه ریزی در حوزه اشتغال و تولید برای تحقق شعار سال اولویت است، گفت: استان همدان در بخش توسعه گلخانه‌ها جهش مضاعف داشته‌ایم.

استاندار همدان بابیان اینکه شرایط متفاوت کشور و درگیری با ویروس کرونا باعث کند شدن بخشی از فعالیت‌ها در کشور شده است، گفت: واحدهای تولیدی با قدرت کار خود را ادامه می‌دهند چراکه مورد تاکید رئیس جمهور نیز است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی طبق پروتکل وزارت بهداشت فعالیت خود را ادامه دهند، گفت: سند عملیاتی توسعه استان بر اساس کار کارشناسی تدوین شده و مجدد کنترل نهایی بر پروژه‌های مندرج انجام می‌گیرد تا با شعار سال منطبق شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید حرکت مهم و متفاوتی انجام گیرد، گفت: شناسایی و پردازش ظرفیت‌های مهم استان همدان از اولین اقدامات است.

استاندار همدان با بیان اینکه باید با شناسایی ظرفیت‌های استان، طرح‌های مطالعاتی انجام و در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد، گفت: همدان استان بسیار پرظرفیتی است و در سال ۹۹ میراث فرهنگی و گردشگری باید با انجام پروژه‌ها موجب تحول جدی در استان همدان شود.

وی علیصدر را ظرفیت خوبی برای تحول استان برشمرد و گفت: پروژه‌های عمرانی با ردیف استانی و ملی باید مجدانه پیگیری شود تا در سال جاری شاهد به نتیجه رسیدن آنها باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.