قدرت الله ولدی روز شنبه به مناسبت روز پاسدار در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: علاوه بر مردم ایران تمام آزادمردان جهان به وجود سپاهیان افتخار می‌کنند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز تولد امام حسین(ع) و روز پاسدار افزود: به فرموده امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب«پاسداران شهیدان زنده‌ای هستند که در دفاع از اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی جانفشانی می‌کنند و امنیت امروز ما مرهون از جان گذشتگی آنان است».

ولدی گفت: آسایس و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون که امروز نصیب کشور و ملت سرافراز ایران اسلامی شده است، مرهون حماسه‌آفرینی و فداکاری‌های پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان است.

وی ادامه داد: پاسداران سرفراز در این عرصه همواره زمینه مناسب را برای خدمتگذاری دولتمردان و پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده‌اند.

معاون استاندار همدان افزود: سپاه بازوی توانمند نظام و انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلف حضوری ارزشمند و اثرگذار داشته است.

حضور پرتوان سپاه در مقابله با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز با اشاره به وظیفه خطیر سپاه در حراست از انقلاب و دستاوردهای آن بیان کرد: پاسداران همواره در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کرده‌اند و برای برقراری آسایش و امنیت نظام و مردم از جان خود گذشته‌اند.

سرهنگ سیدجواد حسینی خاطرنشان کرد: برجستگی سپاه در همراهی سلحشوری نظامی همراه با خلوص معنوی است و تمامی موفقیت‌ها از هماهنگی این ۲ عامل مهم ناشی شده و باید همواره در سپاه پاسداران حفظ شود.

وی به حضور فعالانه سپاه در زمان جنگ، عرصه سازندگی، ورودی جدی در مسایل امنیتی و دفاعی و بروز بحران اشاره کرد و گفت: سپاهیان همواره برای کمک به مردم و حضور در میدان نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در شرایط کنونی بحران کرونا نیز سپاه با تمام توان خود برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به مردم در صحنه حضور دارد و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

روز سوم شعبان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.