در شهر ساوه، هزاران نفر از مردم، راس ساعت ۱۰ صبح با حضور در میدان سلام حرکت خود را به سمت میدان انقلاب آغاز کردند که در این بین از پیر و جوان و مدرسه ای تا جانبازان و اتباع کشور افغانستان سوز سرمای شهر را نادیده انگاشتند و تجدید عهدی دوباره با انقلاب شان داشتند.

اهالی زرندیه و ساوجی ها با سردادن شعارهای «مرگ بر امریکا، انگلیس و اسرائیل»، «ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان توییم خامنه ای»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «۲۲ بهمن ماه، یوم الله یوم الله» و... سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

تصاویر شهدا از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب پلاکاردهایی در دست مردم این شهرستان ها بود و چهلمین روز شهادت او را گرامی داشتند.

بازاریان ساوه نیز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مغازه های خود را تعطیل و در صف راهپیمایان حضور یافتند.

مردم ساوه پس از شنیدن صحبت های سخنران راهپیمایی امروز که سردار «محمودرضا شمس دولت آبادی» معاون دانشگاه عالی دفاع ملی کشور بود، بیانیه ای را در اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی و انزجار از استکبار جهانی با ندای تکبیر به تایید رساندند.

در زرندیه نیز مردم این شهر راهپیمایی خود را از میدان شهرداری آغاز و با پیمودن مسیر خیابان امام خمینی(ره) و میدان امام حسین (ع) تا بلوار شهید چمران ادامه دادند.

امام جمعه زرندیه به عنوان سخنران راهپیمایی امروز، انقلاب اسلامی را معجزه الهی و حاصل جانفشانی شهدا و جانبازان عنوان کرد.

حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت دستاوردهای انقلاب به درجه ای از اقتدار رسیده که دشمنان و بدخواهان را به زانو در آوده است و یک طرف همه معادلات مهم منطقه ای به شمار می آید.

وی گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از متن جامعه است و حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مهر تاییدی بر حقانیت و وجهه مردمی نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه زرندیه گفت: نظام اسلامی حاصل خون هزاران شهید از جمله سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و رشادت های این شهید والامقام سبب استحکام هرچه بیشتر انقلاب اسلامی و امیدآفرینی برای ملت های منطقه شد.

علاوه بر مامونیه،‌ آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای زاویه، پرندک، رازقان، خشکرود و چهار نقطه روستایی از جمله علیشار در بخش خرقان، حسین آباد، حکیم آباد و صدرآباد از توابع بخش مرکزی زرندیه برگزار شد.

در ساوه هم جشن تولد انقلاب اسلامی در شهرهای آوه، نوبران و غرق آباد برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.