علیرضا حسن پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به دنبال تصمیم شورای تامین شهرستان همدان واحدهای صنفی غیرضروری برای پیشگیری از شیوع کرونا مکلف به تعطیلی واحد خود تا ۱۵ فروردین امسال شدند.

وی اضافه کرد: بنا بر این مصوبه چنانچه متصدی واحدی نسبت به اجرای این تصمیم کوتاهی کرده و اقدام به باز کردن واحد و فعالیت کند با هماهنگی دادستانی تعطیل شده و علاوه بر این بر سر در مغازه پلاکارد نصب و متخلف جریمه می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: در همین چارچوب بازرسی های ماموران سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان در سطح بازار شدت گرفت و طبق بررسی ها بیشترین میزان تخلف از سوی مکانیکی ها فعال در چاپارخانه رخ داده است.

حسن پور گفت: البته برخی واحدها نظیر لوله بازکنی نیز مشغول به فعالیت بودند که پس از بررسی مشخص شد فردی با متصدی این واحد صنفی تماس گرفته و برای رفع گرفتگی لوله درخواست خدمت کرده است و متصدی واحد برای ساعات کوتاهی مغازه را برای ارائه خدمت به این شهروند باز نگهداشته است.

وی درباره فعالیت میوه فروشان سرگذر نیز گفت: طبق تصمیم شورای تامین شهرستان همدان این واحدها از روز دوم به مدت سه روز باید فعالیت خود را تعطیل می کردند که هم اینک این زمان تمام شده و تمدید تعطیلی آنها نیاز به مصوبه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.