علی مالمیر روز سه شنبه اظهار داشت: در این بازرسی‌ها و در مواردی که صاحب خانه‌مسافر درب محل اسکان را برای بازدید باز نکند، امکان برخورد با متخلفان محدود می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اضافه کرد: از این رو از مردم می خواهیم تخلف واحدهای اقامتی مسافرپذیر استان را گزارش دهند.

وی با بیان اینکه غالب خانه مسافرها بررسی شده و شماره تلفنی نیز پیش‌بینی شده تا مردم موارد تخلفات این حوزه را گزارش دهند افزود: روزانه حداقل ۲۵ تماس با شماره تلفن پیش‌بینی شده برقرار می‌شود.

مالمیر یادآوری کرد: مجموع تخت‌های اقامت دارای مجوز از میراث فرهنگی استان همدان چهار هزار و ۳۰ تخت است که تا دوم فروردین جاری مجموع تخت اشغال شده ۹ تخت بود.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از مرکز اقامت گنجنامه نیز فردی به علت بازسازی منزلش خانواده را در هتل گنجنامه مستقر کرده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بیان اینکه در باغ‌ها بیشتر شاهد حضور مسافر هستیم، افزود: در حال حاضر سطح اشغال هتل‌های استان همدان حتی یک درصد هم نیست در حالی که سال گذشته این رقم بیش از ۹۵ درصد بود.

مالمیر اظهار داشت: اگر ستاد مقابله با کرونا به این تصمیم برسد که هتل‌ها باید تعطیل شوند این کار انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان یادآوری کرد: پلیس فتای استان نیز در فضای مجازی وارد عمل شده و ارتباط مسافران با اجاره دهندگان خانه مسافرها در این فضای قطع شده است.

مالمیر گفت: تعداد مسافران حاضر در همدان اندک است و کسانی که دیده می‌شوند بیشتر مقیم سایر استان‌ها و همدانی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.