سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با سرقت و برخورد با سارقان، مأموران انتظامی شهرستان همدان با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت زنی‌ها در سطح حوزه استحفاظی طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۶ سارق را دستگیر و ۲۳ فقره انواع سرقت را کشف کردند.

وی افزود: در این مأموریت‌ها ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۲۳ فقره انواع سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: مردم باید خودروهای خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده از جمله ردیاب، دزدگیر و منازل و پارکینگ خود را به دوربین‌های مدار بسته مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه انتظامی همه کسی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.