محمد بداغی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از یک میلیاررد و ۸۰۰ میلیون تومان به منظور گندزدایی و ضدعفونی محیط آموزشی و بهداشتی آموزشگاه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مدارس استان اختصاص یافته است.  

وی اظهار داشت: از محل این اعتبار، تهیه امکانات بهداشتی شامل مواد شوینده، ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و همچنین مصوبات ابلاغی ستاد پیشگیری از شیوع بیماری قابل پرداخت است.

بداغی عنوان کرد: تلاش خستگی ناپذیر آموزگاران در امر آموزش به دانش آموزان ستودنی و قابل تحسین است و همکاران آموزش و پرورش در این روزهای تعطیلات اضطراری نشان دادند در کنار مدافعان سلامت باعث شدند جریان آموزش همچنان ادامه داشته باشد.

در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نزدیک به ۲۸۷ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه همدان تحصیل می‌کنند، که همه این مدارس از ۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند.

بر اساس آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده تا روز شنبه ۲۴ اسفندماه، ۱۱۳ فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان شناسایی شده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان به پنج تن رسیده است.

۲۶۴ تن از افراد بهبود یافته یا مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان های این استان تحت نظر بودند، ترخیص شدند.

بگفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا ۲۴ اسفند ماه ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده همچنین چهار هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.