سرهنگ علی حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تولید ماسک غیر بهداشتی در یکی از مناطق شهرستان فامنین، مأموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس امنیت عمومی با توجه به شیوع ویروس کرونا و سو استفاده سود جویان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی خبر و با هماهنگی مقام قضائی با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت در بازدید از این محل، ۳ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک غیر بهداشتی کشف و یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: با توجه به نیاز شدید مردم به ماسک و لوازم بهداشتی برخی از افراد سود جو به دنبال تولید غیر بهداشتی و توزیع خارج از شبکه این لوازم هستند که پلیس قاطعانه با آنان برخورد می‌کند.

سرهنگ حیدری همچنین از دستگیری ۵ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان فامنین، طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان فامنین اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران در اجرای این طرح ۵ سارق را دستگیر کردند، افزود: در نتیجه این طرح، یک دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک فقره سرقت مزارع و باغات و یک فقره سرقت مغازه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه مالباختگان شناسایی شدند، گفت: متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.