به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حیدر سوسنی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان عسلویه پس از اطلاع از احتکار مقدار زیادی ماسک در چند فروشگاه در شهرستان عسلویه، موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به کشف ۳ هزار ماسک احتکار شده در فروشگاه‌ها بیان کرد: مأموران پس از شناسایی محل اختفا ماسک‌های موردنظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و در بازرسی ۳ هزار عدد ماسک احتکار شده کشف کردند.

سوسنی از کشف ۱۰ هزار ماسک دیگر در محورهای عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی در یک عملیات دیگر در محور خروجی شهرستان عسلویه یک دستگاه خودرو وانت پراید را توقیف که از آن تعداد ۱۰ هزار ماسک بهداشتی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش ۱۳ هزار ماسک کشف‌شده از سوی کارشناس مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی عسلویه قرار گرفتند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس در مقابله ویروس کرونا اظهار داشت: در پی اعلام وزارت بهداشت مبنی بر انتشار ویروس کرونا، بلافاصله اقدامات ویژه‌ای به منظور مقابله با این ویروس و پیشگیری در نقاط مختلف انتظامی در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر برگزاری کلاس‌های آموزشی، ضدعفونی امکانات و تجهیزات لازم، توزیع ماسک را ازجمله اقدامات انجام‌شده دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در این رابطه اندیشیده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.