محمد طوماسی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هر ساله بانک ها در روزهای پایانی سال به مناسبت ایام نوروز و سنت استفاده از اسکناس به عنوان عیدی اقدام به توزیع اسکناس نو در شعبه های خود می کنند.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت بانک ها از سوی بانک مرکزی، بانک ملی ایران اسکناس نو توزیع نمی کند و از مشتریان درخواست می شود با توجه به این ممنوعیت و برای حفظ سلامتی خود به هیچ وجه برای دریافت اسکناس به شعب مراجعه نکنند و در صورت نیاز از کارت‌های هدیه استفاده کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان افزود: بانک ملی ایران با توجه به تاکید بانک مرکزی مبنی بر محدودیت دریافت و پرداخت وجه نقد در شعب بانک ها، دستگاه های خودگردان را در بیش از ۱۵ نقطه استان مستقر کرده که علاوه بر امور معمول خودپردازها، دریافت وجه نقد نیز با این دستگاه ها صورت می پذیرد.

طوماسی اظهار داشت: بر این اساس دریافت و پرداخت وجه نقدی در شعب بانک ملی این استان محدود شده و مشتریان برای این منظور می توانند از دستگاه های خودگردان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: مشتریان برای حفظ سلامتی خود و همچنین کارکنان شبکه بانکی تا حدامکان از مراجعه به شعب بانک ها پرهیز کرده و از خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک و دیجیتال استفاده کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۲ هزار و ۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

کیانوش جهانپور درخصوص جدیدترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹ هزار نفر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵۴ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.