علی فتحی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم باید توسط اعضای قرارگاه زیستی فرمانداری بررسی و دستورات ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: تعطیلی روز بازارها راهکار درستی نیست چرا که این مردم هستند که باید رعایت کنند نه اینکه عده ای نان آور خانه را از درآمدزایی در آستانه عید محروم کنیم.

فتحی بیان کرد: همه افرادی که در روز بازارها فعال هستند، خانواده هایی را زیر چتر حمایتی خود دارند و نباید لقمه نانی را که کسب می کنند را قطع کنیم.

وی گفت: این مردم هستند که باید رعایت کنند و در صورتی که نیاز ضروری برای خرید دارند در روز بازارها حضور یابند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: اگر قرار بر تعطیلی است باید حقوقی را برای ۲ ماه بیکاری متصدیان روز بازارها اختصاص داد.

وی اظهار داشت: فردا در نشست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نسبت به وضعیت روز بازارها نیز بررسی لازم را خواهیم داشت.

پیش از این ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا شهرداری همدان در اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و بساط گستران و نیز جلوگیری از گسترش اپیدمی ویروس کرونا از امروز دوشنبه ١٩ اسفند هرگونه بساط گستری در فضای محل هفته بازارهای سطح شهر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا ظهر روز گذشته (یکشنبه) ۵۰ تن اعلام شد که شامل ۱۵ نفر در شهرستان همدان، ۹ تن در اسدآباد، ۶ تن نهاوند، ۵ تن در رزن، چهار تن در ملایر، چهار تن در فامنین، سه تن در کبودراهنگ، ۲ نفر در تویسرکان، یک نفر در شهرستان بهار و یک نفر هم وارده از خارج استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.