قدرت الله ولدی عصر یکشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار همدان در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ملایر افزود: کادر پزشکی و درمان این شهرستان تاکنون خدمات خوبی را به بیماران مشکوک به ویروس کرونا ارائه داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: تاکنون مورد مثبتی از ویروس کرونا در این شهرستان ثبت نشده و امیدواریم با همکاری و همراهی مردم بتوانیم این شرایط را بهبود بخشیم.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از روزهای گذشته ضد عفونی معابر پرتردد، خیابان‌ها، مساجد، مدارس، پایانه‌های مسافربری، سرویس‌های بهداشتی، بازار و اماکن پر تردد شهر آغاز شده و به طور مستمر و روزانه در حال انجام است.

ولدی ادامه داد: آموزش‌های لازم به تمامی افراد مستقر در مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت این شهرستان برای آگاهی‌بخشی به مردم و رعایت درست موارد بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا داده شده است.

وی بیان کرد: با کمک مجموعه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت اطلاع‌رسانی خوب، مستمر و به موقع برای شهروندان در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد روند کاهشی شیوع این بیماری باشیم.

معاون استاندار همدان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و به ویژه پزشکان و کادر درمان را در این زمینه ستودنی دانست و گفت: با وجود تمامی تلاش‌ها و پیگیری‌ها جایی برای نگرانی نیست و شهروندان همچنان نکات بهداشتی را به طور جد رعایت کنند.

ولدی با اشاره به فعالیت گسترده ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان افزود: هیچ کوتاهی در وظایف محول شده به اعضای ستاد پذیرفته نیست و اولویت مهم ما ایجاد آرامش در شهر است.

وی با بیان اینکه سلامت شهروندان اولویت مهم ما است گفت: باید برای حفظ سلامت مردم از تمامی امکانات شهرستان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده کنیم.

فرماندار ویژه ملایر خواستار کمک و حمایت شهروندان از کادر بهداشت و درمان شهرستان شد و بیان کرد: با رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از سفرهای غیرضرروی و ماندن در منزل می‌توانیم بر کرونا فائق آییم.

ولدی تاکید کرد: تیم‌های کنترلی در مبادی ورودی شهر ملایر به ویژه در محور اراک و قم مستقر و به طور جدی ورودی شهر را کنترل و نظارت می‌کنند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه ( یازدهم اسفند) به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.