به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان همدان، منوچهر کرمی از فعالیت ۱۶ ساعته برخی مراکز خدمات جامع سلامت منتخب برای پیشگیری از کرونا ویروس در سطح استان همدان خبر داد.

وی افزود: این مراکز منتخب برای دسترسی آسان مردم برای دریافت خدمات پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در نظر گرفته شده است و مقرر شده پرسنل شبکه بهداشت و درمان از ۱۰ اسفندماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در این مراکز و به شکل ۱۶ ساعته در خدمت مردم استان باشند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان نیز از آمادگی این مجموعه در مقابله با بیماری کرونا خبر داد و اظهار کرد: این کانون‌ها همراه با دانشگاه علوم پزشکی استان هستند تا با ویروس کرونا مقابله کنیم.

حمید بهرامی‌خو با تاکید به اینکه بسیج جامعه پزشکی در انجام فعالیت‌های فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده است، گفت: از طریق کانون بسیج جامعه پزشکی پمفلت‌های آموزشی در بیمارستان سینا توزیع و برنامه‌های در این راستا برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مراکز جامعه پزشکی در سراسر استان همدان فعال است و همراه تیم بهداشتی و درمانی در دورترین نقاط و روستاها نیز آموزش‌های لازم را ارائه خواهند داد، تاکید کرد: کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در سراسر استان مستقر و آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.