مازیار طهماسبی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح پایگاه سلامت شهری شماره یک سرپل ذهاب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح پایگاه سلامت شهری شماره یک سرپل ذهاب، پنجاهمین پروژه ای است که از سال ۱۳۹۶ در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان آغاز شده و تاکنون ۳۹ طرح آن به بهره برداری رسیده است.

او ادامه داد: از مجموع طرح های بهره برداری شده، ۲۹ پروژه آن مربوط به خیران است که پایگاه سلامت شهری بیست و یکمین پروژه خیر ساز است که امروز در چهارمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: پروژه پایگاه سلامت شهری شماره یک جمعیت هشت هزار و ۵۰۰ نفری که مشتمل بر ۲هزار و۶۰۰ خانوار است را تحت پوشش قرارداده و به آن ها خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: پروژه پایگاه سلامت شهری شماره یک سرپل ذهاب که در زلزله سال ۱۳۹۶ تخریب شده بود به همت خیران شرکت داروسازی دکتر عبیدی در مدت ۶ماه ساخته و به بهره برداری رسید.

دکتر محمد ابراهیم شکیبا  افزود: این پایگاه سلامت شهری در ۲ طبقه با زیربنای ۲۱۵ مترمربع و با اعتباری بیش از ۱۰میلیارد ریال ساخته شده است.

وی  اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اندوه و گرفتاری و مصیبت های حاصل از وقوع زلزله با لطف خداوند وکمک خیران به خصوص در بخش بهداشت ودرمان به فرصت تبدیل شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خیران در بخش سلامت و درمان استان کرمانشاه به خصوص شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب همکاری بسیار خوبی داشتند که قابل ستایش است.

مدیرعامل شرکت داروسازی دکتر عبیدی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا  گفت: مدیرعامل و هیات مدیره شرکت داروسازی دکتر عبیدی رسالت و مسوولیت اجتماعی خود را در همراهی با مردم و کمک به آن ها می دانند  از این رو  مردم مطمئن باشند که این همراهی و کمک تداوم خواهد داشت.

سید امیر رضویان  افزود: در شهرستان سرپل ذهاب که دراثر زلزله سال ۱۳۹۶ اماکن بهداشتی و درمانی آن تخریب شده بود ساخت سه طرح حوزه بهداشت و سلامت را برعهده گرفتیم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه انجام شد.

وی اظهار داشت: ساخت پایگاه سلامت شهری شماره یک و ساخت ۲ خانه بهداشت روستایی شامل سه طرح بهداشتی درمانی است که در سرپل ذهاب توسط شرکت داروسازی عبیدی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.

رضویان گفت: کمک به همنوعان همواره در برنامه های شرکت داروسازی عبیدی  قرار دارد و هر ساله ارایه خدمات درمانی و دارویی به عشایر مناطق مرزی و محروم باحضور پزشکان داوطلب انجام می شود.

پایگاه سلامت شهری سرپل ذهاب امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهر به بهره برداری رسید.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.